SALES ENGINEER / OBCHODNÍK

Místo výkonu práce: Olomoucký kraj

Termín nástupu: ihned nebo dohodou

PRODUKT: KOMPONENTY PRO VÝROBNÍ STROJE A LINKY

 

Máte zkušenosti s pneumatickými schématy?

Jste absolvent a rozhodujete se kam dál nebo naopak jste zkušený obchodník?

Baví Vás angličtina a chcete ji využívat?

Pak hledáme právě Vás!

Mezinárodní stabilní společnosti s vedoucím postavením na trhu v oblasti automatizace hledá kandidáta na pozici SALES ENGINEER / OBCHODNÍK.

JAKÉ AKTIVITY BUDE SALES ENGINEER VYKONÁVAT?

  • zaškolení na pozici SALES ENGINEERA nebo na pozici APLIKAČNÍHO ENGINEERA
  • akvizice nových zákazníků v regionu Olomouc, Šumperk, Prostějov, Jeseník
  • aktivní péče a návštěvy u stávajících zákazníků a rozvoj obchodních vztahů
  • práce v terénu a jednání se zákazníky (přibližně 3 dny v týdnu) + office days v kanceláři v Napajedlech
  • technická podpora a poradenství pro zákazníky ve spolupráci s tech. týmem
  • zjišťování technických podkladů zakázky a následné předání informací o zakázce technikovi
  • organizace a tvorba marketingových aktivit na podporu prodeje
  • sledování konkurenčních aktivit, trendů a tržních podmínek
  • tvorba cenových nabídek pro zákazníky po zapracování
  • spolupráce s týmem, který se skládá z aplikačního inženýra, technické podpory, obchodníka a manažera pobočky
  • počáteční odborné a technické zaškolení probíhá na centrále v Brně
  • zpracování reportů

CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (ideálně VUT Brno – výrobní stroje / tekutinové mechanismy / automatizace nebo VSB OV – hydraulická zařízení / výrobní stroje / části strojů)
  • znalosti nebo zkušenosti s pneumatickými schématy, pneumatickými zařízeními, pneumatickým mechanismem – PODMÍNKOU
  • můžete být absolventem strojírenské školy nebo konstruktérem, který by se rád věnoval obchodu, ale i třeba obchodníkem, který nějaký ten rok už prodává technické komponenty/produkty
  • komunikativní znalost anglického jazyka minimálně úroveň B1, kterou budete využívat při občasných jednáních s manažery společností a současně jako firemní jazyk
  • řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič – sám denně jezdí za zákazníky a na obchodní jednání
  • uživatelské znalosti PC a MS Office pro zadávání a zpracování zakázek a s tím spojené administrativy v evidence a pořadí zakázek

CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?

  • moderní a příjemné pracovní prostředí
  • týmové pracovní prostředí, které si přes svoji velikost zachovává rodinného ducha
  • zajímavou, tvůrčí a samostatnou pracovní pozici
  • osobní a odborný růst s individuálním přístupem
  • školící program, který vedou odborníci společnosti
  • mobilní telefon a notebook
  • služební automobil i pro soukromé účely
  • jazykové a odborné kurzy zdarma během pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování

ZAUJALA VÁS TATO POZICE?

Pošlete Váš životopis v českém jazyce na email: nechvilova@fenixpersonal.cz

Ráda Vám sdělím bližší informace a zodpovím Vaše dotazy – tel: 739 269 158

Tereza Nechvílová – Recruitment consultant 

 

Obor a profese: 
  • Prodej a obchod
  • Strojírenství
  • Výroba a průmysl
Lokalita: 
Zlínský kraj
Olomoucký kraj

Reagovat na pozici

Soubory musí být menší než 5 MB.
Povolené typy souborů: txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml.

Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.