HLAVNÍ ÚČETNÍ

Místo výkonu práce: Brno město

Finanční ohodnocení: velmi zajímavé

Termín nástupu: nejlépe ihned nebo dohodou

Mezinárodní společnost působící v oblasti výroby izolačních materiálů pro automobily značek VW, Audi, Volvo, Porsche, Ferrari, dále pro chemický, stavební, tiskařský, papírenský průmysl a dalš odvětví, hledá kandidáta na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ.

PRACOVNÍ ČINNOSTI:

  • dohled nad kompletním účtováním společnosti
  • vedení 2 účetních a přímá podřízenost Finančnímu manažerovi, úzká spolupráce s oddělením controllingu. Celkový počet zaměstnanců firmy je 120.
  • provádění účetních operací na jednotlivých účtech nebo skupině účtů dle platných předpisů a interních pravidel organizace (zpracování a účtování pokladny, účtování interních dokladů, JSD, zpracování a účtování cestovních příkazů)
  • příprava DPH, kontrola záznamní povinnosti
  • zajišťování fakturace v organizaci (formální kontrola a účtování došlých faktur, generování faktur vydaných)
  • provádění dokladových inventur a pořizovaní inventurních soupisů
  • zajišťování inventarizace a účtování majetku a závazků, fyzická inventura majetku
  • zpracování ekonomických podkladů a měsíčních uzávěrek hospodaření a cash flow pro jednatele společnosti
  • spolupráce při zpracování měsíční a roční účetní závěrky - podklady pro report, data do korporátu
  • spolupráce s auditory v zadané oblasti (při všech auditech včetně interních)
  • zadávání tuzemských příkazů k úhradě do banky, stahování elektronických výpisů z banky,
  • sledování nákladovosti jednotlivých nákladových středisek, příprava kontrolních výstupů

OČEKÁVÁME:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • AJ aktivní slovem i písmem pro interní i externí komunikaci
  • praxe na pozici účetního minimálně 3 roky – nadnárodní společnost výhodou
  • dobrá znalost SAP
  • znalost podvojného účetnictví a DPH
  • znalost IFRS velkou výhodou. Je potřeba znát principy a mít alespoň všeobecné povědomí
  • znalost daňové problematiky – vývoz EU/mimo EU
  • velmi dobrý přehled o zákonech s účetnictvím souvisejících
  • nástup IHNED

CO VY MŮŽETE OČEKÁVAT ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?

  • práci ve stabilní a silné mezinárodní společnosti
  • smlouvu na 1 rok na dobu určitou, v případě oboustranné spokojenost následně prodloužená na dobu neurčitou
  • 13. plat
  • pravidelný roční nárůst mzdy na základě hodnocení zaměstnance
  • 21 dnů dovolené a s každým odpracovaným rokem jednodenní nárůst
  • stravenky v hodnotě 90 Kč
  • profesní rozvoj v rámci interních i externích školení
  • pružnou pracovní dobu (příchod od 7:30 do 9:30)
  • 30 minut přestávky + 15 minut placené přestávky navíc
  • občerstvení na pracovišti (perlivá voda, neperlivá voda, káva, čaj, vitamínové balíčky), zázemí kuchyňky (lednička, mikrovlnka) a možnost objednání obědů
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění po prvním roce
  • Multisport karta, která se dá využít na wellnes, relax a sport
  • firemní akce – pizza day, vánoční večírek, účast na hokejových zápasech
  • free wifi a možnost parkování před budovou zdarma

Koho můžete kontaktovat v případě zájmu?

Kontaktní osobou pro tuto pozici je Lucie Sedláčková. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis na sedlackova@fenixpersonal.cz nebo nás kontaktujte telefonicky pro bližší nezávazné informace 777 013 379.
 


Ochrana osobních údajů

Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaných materiálech naší společnosti dáváte souhlas se shromažďováním, zpracováním a uchováním mých osobních údajů (v rozsahu titul, jméno, příjmení, datum a místo narození, občanství, všechny kontaktní údaje, údaje o získaném vzdělání a pracovní praxi, údaje o ostatních znalostech a dovednostech a jiné údaje, které jsem poskytl/a Správci formou životopisu, či jiných souvisejících dokumentů, včetně jeho elektronické podoby nebo při osobním či telefonickém pohovoru o mé osobě) dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění a dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 za účelem zprostředkování zaměstnání a prezentace údajů potenciálním zaměstnavatelům (např. HOT kandidáti, slepé CV, ad.) a s využíváním mého elektronického či telefonického kontaktu za účelem poskytnutí pracovních nabídek týkající se služeb Správce a to až do mého písemného odvolání tohoto souhlasu na e-mailovou adresu info@fenixpersonal.cz.

Potvrzuji, že jsem byl/a poučen/a o právu přístupu ke svým osobním údajům, měnit je a aktualizovat zasláním na e-mailovou adresu info@fenixpersonal.cz. Prohlašuji, že údaje a data, která jsem poskytl/a za tímto účelem, jsou úplná a pravdivá.
Dále souhlasím, aby Správce zpracovával mé osobní údaje pro statistické účely a se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Beru na vědomí, že svůj souhlas s využíváním svého elektronického kontaktu pro účely zasílání obchodních sdělení mohu kdykoli zdarma odmítnout, a to i při zasílání každé jednotlivé zprávy, písemným oznámením zaslaným na adresu info@fenixpersonal.cz.
Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny.  Zaměstnanci Správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se Správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo obdobných prací.

Obor a profese: 
  • Administrativa
  • Ekonomika a podnikové finance
Lokalita: 
Jihomoravský kraj

Reagovat na pozici

Soubory musí být menší než 5 MB.
Povolené typy souborů: txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml.

Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.